pondelok 2. júla 2012

Už je doma.

 Konečne ju mám už aj ja. Už sa teším, ako z nej budem tvoriť samé dobroty ♥


Ešte aj s podpisom samotnej autorky, vytešujem sa. Po prvom prečítaní a skúmaní receptov - asi 20 papierikov v knihe, čo musím hneď vyskúšať. Dizajn a grafika celej knihy je krásna. Fotografie tiež úžasné, cítiť z nich atmosféru. Tiež sa mi páči, že tam nie sú len suché fotky jedla :) Na našom trhu som takto spracovanú kuchárku ešte nevidela.
A hlavne - pod receptami je kopec priestoru na vlastné poznámky. Už sa teším na testovanie.

2 komentáre:

  1. Óó, to je krásna knižka!
    Keď budem mať peniažky, tiež si zadovážim, vyzerá ozaj super (:

    A inak to spracovanie nezvyčajné na naše pomery je možno pre to, lebo autorka žila aj v Amerike, tam je niečo také úplne bežné. Stačí si pozrieť niektoré food blogy, človek sa nevie vynadívať ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite áno, stojí zato :) už som aj skúšala prvé recepty a dopadli na 1 :)
      Presne, tiež sledujem zahraničné blogy a kochám sa :)

      Odstrániť